Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Présentation

  • : Le blog de Alexandre
  • : Depuis tout petit, j'ai toujours eu un crayon a la main, n'ayant pas suivi cette voix, par ce blog venez decouvrir, mon univers entremellant toutes les idées qui me passe par la tête, la création, c'est ma passion...Fabriquer, clouer, peindre, sculpter, couper, scier, bois, papier, enduit, colle, marteau, tournevis, crayon, pinceau, feutre, a vos outils, imaginer et créer...
  • Contact

Recherche

Liens

5 novembre 2008 3 05 /11 /novembre /2008 07:09
Ch'est deux copines qui rintent de l'ducasse complèt'mint bourrées.

Ale passent devant ech'chim'tière et i n'a inne des deux qui dit qui pourrotent aller es soulager derrière inne tompe. Les vla parties.
L'première qui a rien pris pour s'essuyer, décide d'inl'ver sin slip et pi d'esse frotter avec et dél j'éch'ter après.
S'copine qui a des sous vétemints d'luxe et qui veut pas les esquinter, ale s'trouffe bin bénache ed trouver in ruban sur inne couronne qu'y'est sur inne tompe à côté, et ale sin sert pour
s'essuyer.

Après tout cha ale rintent à leu maisons.

El l'end'main, ch't'homme del première i téléphone à ch't'homme del deuxième et i dit :
- " I va falloir surveiller nos femmes, l'mienne ale est rintrée sans maronne el nuit dernière !".
- "Cha ch'est rien" qui dit l'aut', l'mienne ale est rintrée avec inne carte coinchée intre ses fesses dou qu'ch'étot écrit : " d'el part ed tous ch'eux del brigade ed pompiers, in n't'oubliera jamais ".


Si vous comprenez pas tout dites le moi, je vous traduirais...
Partager cet article
Repost0

commentaires